فرش کاشان فرش کاشان .

فرش کاشان

فرش 1200 شانه ماشینی از تولید تا صادرات

در زمان کمی که از ورود فرش 1200 شانه به بازار فرش ماشینی می گذرد ، طرح و رنگ های بسیار متنوعی از آن ارائه شده است و با ابعاد استاندارد و سفارشی بافته می شود که در داخل و خارج از کشور به فروش می رسند . این فرش ها به صورت گل یا طرح برجسته هم تولید می شوند .


این فرش ها با استفاده از دستگاه و نخ های خاصی بافته می شوند ، دارای شانه و تراکم مشخص هستند و امکان استفاده از تعداد رنگ خاصی در آن ها وجود دارد .

رونمایی اولین فرش 1200 شانه


به دلیل کیفیت های بالای فرش های تولید شده در ایران و دارا بودن طرح های سنتی بخش قابل ملاحضه ای از این محصولات به کشور های دیگر صادر می شوند .


بهترین طرح های فرش 1200 شانه عبارتند از : افشان ، باغ معلق ، اصفهان ، درسا ، تبریز ، ریزماهی ، شمسه ، ماهونی ، مروارید و نرگسی .

فرش افشان 1200 شانه


تولید تا صادرات فرش 1200 شانه

تراکم این فرش 3600 است و برای تولید این فرش باید از دستگاه HCI استفاده شود که ساخت شرکت وندویل بلژیک هستند و فرش های بافته شده با این فرش دارای کیفیت مناسب هستند . بهترین نخ برای خاب چنین فرشی نخ ترک یا نخ اکریلیک هیت ست است و نخ تار و پود باید پنبه ای باشد .

فرش 1200 شانه تراکم 3600


امکان تولید فرش 1200 شانه با استفاده از 8 رنگ واجود دارد و هر طرح دارای رنگ بندی های مختلف است . این فرش به دلیل جنس خاص و ظاهر زیبایی که دارد به فرش های دستباف شبیه است و می تواند با قیمت مناسب جایگزین فرش دستباف شود .

توصیه می کنیم بخوانید :

اهمیت صادرات فرش 1200 شانه


فرش ایرانی به دلیل داشتن سبک و طرح خاص یکی از بهترین انواع فرش در جهان است که به کشور های مختلفی صادر می شود . اکثر کشور های مقصد فرش ایران ، کشور های همسایه و کشور های حاشیه خلیج فارس هستند و قالی 1200 شانه یکی از بهترین فرش های صادراتی است .

فرش ایرانی


در ایران به دلیل استفاده گسترده مردم از فرش آنچنان که باید در زمینه صادرات فرش فعالیت نشده است و اکثر تولیدات برای مصارف داخلی استفاده می شوند اما امکان گسترش صادرات فرش به بسیاری از مناطق جهان وجود دارد .


برچسب: فرش 1200 شانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۰:۲۸ توسط:محمد رحمانی موضوع: فرش 1200 شانه نظرات (0)