فرش کاشان فرش کاشان .

فرش کاشان

اهمیت صادرات فرش 1200 شانه در اقتصاد و بازاریابی

طرح های به خصوصی که در فرش های ایرانی به کار می روند باعث شده اند این فرش ها در دنیا با یک سبک یا طرح خاص شناخته شوند و این امر موجب شده است که بخش قابل توجهی از صادرات کالا در ایران به صادرات فرش ماشینی تعلق بگیرد .


فرش 1200 شانه از بهترین فرش های ماشینی تولید شده در ایران است ، تراکم فرش 3600 است ، در آن از 8 رنگ متنوع استفاده می شود ، با استفاده از دستگاه HCI بلژیک بافته می شود و بهترین جنس نخ خاب برای این فرش اکریلیک هیت ست است .

فرش 1200 شانه 8 رنگ


علاوه بر این مشخصات که در کیفیت فرش تاثیر بسزایی دارند وجود طرح های بسیار مختلف از این فرش که به صورت سنتی یا کلاسیک و فانتزی هستند و همچنین فرش های گل برجسته باعث تنوع بسیار زیادی در بافت این فرش ها شده اند .


تمام این ویژگی هایی که بیان کردیم باعث شده است که فرش 1200 شانه پتانسیل صادرات را داشته باشد .

صادرات فرش 1200 شانه


صادرات فرش 1200 شانه

صادرات این فرش به حدود 60 کشور جهان صورت می گیرد اما عمده ترین آن ها کشور های همسایه و کشور های حاشیه خلیج فارس هستند .


آنچه در مورد صادرات فرش باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، توجه به سلایق و نیاز های مردم جهان است . اگر تمام تمرکز تولید کنندگان فرش به این نکته محدود شود که فرش 1200 شانه را با بهترین کیفیت تولید کنند ممکن است تا حدی موفق باشند اما این امر کافی نیست .

کیفیت فرش 1200 شانه ماشینی


با توجه به وجود فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف در دنیا و سرعت تغییر نیاز و سلایق مردم باید به این عوامل توجه کرد . درست است که فرش ایرانی به دلیل طرح های خاص طرفداران زیادی دارد اما ایجاد تنوع در فرش ها باعث افزایش محوبیت فرش و در نهایت افزایش صادرات آن می شود .


در ایران استفاده از فرش بسیار کاربردی است و این یکی از عواملی است که باعث شده آنچنان که باید روی صادرات فرش فعالیت نشود و تولید کنندگان اکثرا در صدد تامین نیاز های داخلی هستند .

تحریم فرش ایرانی


نوسانات قیمت ارز و اعمال تحریم ها ، صادرات فرش را تحت تاثیر قرار داده است اما فعالیت های گسترده تر امکان افزایش صادرات را ایجاد می کند .


برچسب: فرش 1200 شانه، صادرات فرش،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۳:۱۶ توسط:محمد رحمانی موضوع: فرش 1200 شانه نظرات (0)